جای خالی...

























mono khialet

برای دلمو دلت مینویسم.بقیش پای خودت رفیق

ميــــــدونـے چرا بغــــــل کردن قشنگـﮧ؟


چوטּ طرف راســــــتت
ڪـﮧ
قلب نیست
هميــــــشـﮧ פֿـالــــــيـﮧ

وقتــــــــے بغلــــــش ميــــــڪـنـــے
قلـــب اونـﮧ ڪـــﮧ
پُــــــرش مــــے ڪــنـــــــﮧ
 
 


نظرات شما عزیزان:

پسرخاکی
ساعت13:52---29 آبان 1392
خطا از منست میدانم!
از من که سالهاست گفته ام"ایاک نعبد" اما به دیگران هم دل سپرده ام!


[گل]


شباهنگ
ساعت16:58---26 آبان 1392
سلام دوست من از دیدن وبلاگت لذت بردم موفق باشی به وبلاگ منم سری بزن یا اگه دوست داشتی لینکم کن

نرگس
ساعت19:35---25 آبان 1392
نفس چرا رفتی اینهمه صدات کردم بیا کارت دارم دلم تنگ شده برات عزیزم
پاسخ:شرمنده عزیزم حواسم اجی گلم


نرگس
ساعت19:30---25 آبان 1392
ابجی گلم سلام کجایی خوشگلم دلم تنگ شده برات عزیزم من اومدم اگه هستی بیا

نرگس
ساعت19:30---25 آبان 1392
گاهی دیدن یک عکس دو نفره تو رو یاد اون نمی ندازه !

تورو یاد خودت می ندازه ...

که چقدر شاد بودی ، که چقدر خندون بودی ، که چقدر جوون بودی !

گاهی آدم ها دلشون فقط برای خودشون تنگ می شه ...

دلم واسه خودم تنگه ...


نرگس
ساعت19:13---25 آبان 1392
اگه مـن عاشـق دیـــــوار بودم ، ترک میخورد و یه پنجـره میشد
اگه غـــم چشامـو آینـه می دید ، دلش درگیـر این منظره میشد
اگه تنهائیـمـو به شب میگفتم ، همه شهـر و برام بیـدار میکرد
اگه با کـوه درددل میکـردم ، صدامـو لااقـل تکرار میکرد
نشون میدی به من بی اعتنایی ، تـو رو میخوام ولی به چه بهایی
شایـد با مهربونـی زیـادم ، خودمـو اشتبـاه توضیح دادم
اگه مـن عاشـق دیـــــوار بودم ، ترک میخورد و یه پنجـره میشد
اگه غـــم چشامـو آینـه می دید ، دلش درگیـر این منظره میشد
اگه تنهائیـمـو به شب میگفتم ، همه شهـر و برام بیـدار میکرد
اگه با کـوه درددل میکـردم ، صدامـو لااقـل تکرار میکرد
منم اونکه میـون شب تیره ، نتونست هیچکی نادیده ام بگیره
همونکه با نگاهش به تو فهموند ، میشه مغــرور بود اما نرنجوند
میرم جایی که گریه م بی صـدا شه ، فراموش کردنم آسـون نباشه
از این تقـدیـر می لرزه وجودم ، مـن امتحانمو پـس داده بودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 آبان 1392برچسب:,ساعت 15:31 توسط nafasi| |

Design By : Mihantheme